Seneste nyt

Seneste nyt på konverteringsdagen er at hvis ikke du har modtaget en aktiveringskode på mail eller sms, er det smart at kontakte YouSee på 70704040 og høre om der er et modem på vej. Der er desværre flere der har været ude for at deres indsendte svar ikke har været registreret rigtigt ved YouSee.

 

Jeg beklager meget at jeg har fejlinformeret omkring at det gamle net ville køre videre, men jeg har ikke vidst bedre og var af den opfattelse at det ville/kunne det, men det var så desværre forkert.

 

Jeg vil også gerne gøre opmærksom på at vi i bestyrelsen ikke har nogen indflydelse på hvordan YouSee driver deres forretning, men at vi også er af den opfattelse at der var ting der kunne være gjort bedre/anderledes.

 

Vi evaluerer selvfølgelig vores oplevelser i dag og de næste par dage, med YouSee, så de forhåbentligt kan blive bedre.

 

Hvis der er nogen der oplever at de bliver skidt behandlet af YouSee, vil vi gerne høre om det, helst pr. mail.

 

Som du kan se virker vores hjemmeside igen, og i løbet af aftenen vil alt mail også blive omlagt til de nye servere ved YouSee, som der kom besked om i sidste uge.

 

Jeg lægger noget yderligere vejledning til mailopsætning på hjemmesiden og på facebook senere i aften.

 

På bestyrelsens vegne

 

Jan, Formand

Ved at fortsætte på dette site accepteres det at Gislev Antenneforening anvender cookies.